42 252 96 60 lub 502 364 923 pl@eujuicers.com
» Płatności i dostawa

Płatności i dostawa

Czego dowiesz się w tym dziale:

 

» Jak złożyć zamówienie?

» Jak zapłacić?

» Dostawa - czas i warunki

» Zwrot towaru



Zamówienia

 

Składanie zamówień

 

Zamówienia w naszym sklepie można składać na 3 sposoby: przez naszą stronę www, emailem albo osobiście w naszym sklepie.

Strona

 

Składanie zamówień przez stronę WyciskarkiDoSokow.pl

 

1. Wejdź na podstronę z opisem wyciskarki, którą chcesz zamówić

2. Kliknij napis „Kupuję” znajdujący się na środku strony, pod zdjęciami wyciskarki. (Wyświetli się komunikat i wybrana wyciskarka zostanie dodana do koszyka zakupowego.)

3. Najedź kursorem na przycisk „Koszyk” i kliknij „Zobacz koszyk” (Zostaniesz przekierowany na stronę swojego koszyka zakupowego.)

4. Zaznacz, którą formę płatności wybierasz.

5. Kliknij przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. (Po kliknięciu, zostaniesz przekierowany do formularza zamówienia.)

6. Wypełnij dane zamawiającego i kliknij „kontynuuj”.

7. Zaznacz czy akceptujesz regulamin sklepu (jest to konieczne, aby móc złożyć zamówienie”.

8. Sprawdź poprawność wszystkich danych, jeżeli są poprawne kliknij „Potwierdź”.

9. Na podany przez Ciebie adres email zostanie wysłane potwierdzenie złożenia zamówienia.

10. Jeżeli wybrałeś zapłatę przelewem – wykonaj przelew na kwotę odpowiadającą łącznej wartości zamówienia na konto naszej firmy (poniżej). Zamówienie zrealizujemy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty. Jeżeli natomiast wybrałeś płatność do rąk kuriera – przygotuj sumę, równą wartości Twojego zamówienia.


Email
 

Składanie zamówień emailem:

 

1. Wyślij email do naszego sklepu pod adres: pl@eujuicers.com, podając w nim następujące informacje:

  • Nazwę produktu, które zamawiasz

  • Kolor urządzenia

  • Wybraną formę zapłaty

  • Dane osobowe do faktury i adres do wysyłki

  • Numer telefonu (niezbędny kurierowi dostarczającemu przesyłkę do kontaktu)

2. Czekaj na nasz email zwrotny, z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. (Jeżeli zamówienie dotrze do nas w godzinach pracy sklepu, potwierdzenie wyślemy niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia. W innym wypadku nasze potwierdzenie wysłane zostanie następnego dnia roboczego.

3. W potwierdzeniu przyjęcia zamówienia otrzymasz szczegółowe informacje o terminie wysyłki.

4. Jeżeli wybrałeś płatność przelewem, po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia, wykonaj przelew na kwotę odpowiadającą łącznej wartości zamówienia na konto naszej firmy podane poniżej. Zamówienie zrealizujemy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty. Jeżeli natomiast wybrałeś płatność do rąk kuriera – przygotuj sumę, równą wartości Twojego zamówienia.

 

Sklep

 

Zakup osobisty w naszym sklepie stacjonarnym:


 

Możesz zakupić wybraną przez Ciebie wyciskarkę lub inne urządzenie, osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w Łodzi. Oto adres: Natulux, ul. Wersalska 47/75 klatka 6, piętro I, 91-203 Łódź.

Nasz sklep czynny jest w godz: 8.30 – 16.00 (porady telefoniczne do godz. 18). Płatność możliwa jest wyłącznie gotówką.

Dokładne dane adresowe i wskazówki dojazdu znajdziesz w dziale: „o nas”.

 

 


platnosci

 

Formy płatności

 

W naszym sklepie, za zamówione produkty, można płacić następującymi sposobami: za pobraniem (gotówką do rąk kuriera), przelewem bankowym, poprzez kredyt, gotówką w naszym biurze.

 

Płatność za pobraniem

 

Gotówką do rąk kuriera, przy odbiorze zamówionego produktu. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu tej metody płatności.

 

Płatność przelewem bankowym

 

Przedpłata na konto naszej firmy:
mBank

mBank nr konta: 64 1140 2004 0000 3902 5903 1353
Natulux Sławomir Słowiński ul.Wersalska 47/75, 91-203 Łódź.

W tytule przelewu prosimy podać następujące informacje: numer zamówienia, imię i nazwisko osoby zamawiającej oraz nazwę zamawianego urządzenia.

 


Płatność kartą płatniczą lub przelewem on-line za pośrednictwem serwisu PayU

Jest to prosta i popularna metoda płatności błyskawicznej on-line z większości banków.

 
PayU

 

 

Płatność na raty

 

Oferujemy dwie niezależne formy kredytów - za pośrednictwem banku Santander lub banku BGŻ BNP Paribas (do wyboru).

  • Kredyt BGŻ BNP Paribas - opis procedury znajdziesz poniżej:

BGŻ BNP Paribas
Jak-uzyskac-kredyt
Wysokość miesięcznych rat i odsetek obliczysz klikając w poniższy przycisk:
Oblicz ratę
 

  • Kredyt Santander - opis przebiegu procedury zakupu na raty znajdziesz tutaj (kliknij poniższy przycisk):Santander
Raty

Wysokość rat i odsetek możesz obliczyć klikając przycisk poniżej:

Oblicz  

Gotówką w naszym sklepie w Łodzi

 

Adres naszego sklepu: Natulux, ul. Wersalska 47/75 klatka 6, piętro I (dokładne dane adresowe i wskazówki dojazdu znajdziesz w dziale: „o nas” ).

Do każdej transakcji standardowo wystawiamy fakturę VAT na dane podane w zamówieniu.
 

 


 

”Dostawa

Dostawa

 

Czas dostawy

 

Standardowa zamówione w naszym sklepie produkty wysyłamy w ciągu około 1-2 dni roboczych, przy czym czas ten zależy od wybranej przez Klienta formy płatności (szczegóły poniżej).

 

Zamówienia z wybraną formą płatności za pobraniem (do rąk kuriera)

Jeżeli zamówienie złożone zostanie dnia roboczego do godz. 15:00, to wysyłki zamówionego produktu dokonamy jeszcze tego samego dnia, a dostawa do Klienta nastąpi kolejnego dnia roboczego. Zamówienie złożone po godz. 15:00 wysyłane jest następnego dnia roboczego.

 

Zamówienia z wybraną formą płatności „przedpłata na nasze konto”

W przypadku tej formy płatności, abyśmy mogli dokonać wysyłki zamówionego produktu, wpłata musi wpłynąć na nasze konto (lub Klient może nam przesłać bankowe potwierdzenie przelewu). Jeżeli wpłatę lub potwierdzenie otrzymamy dnia roboczego do godz. 15:00, to wysyłka zamówionego produktu nastąpi w tym samym dniu, a dostawa do Klienta - kolejnego dnia roboczego. W przeciwnym przypadku wysyłka nastąpi następnego dnia roboczego.

Zamówienia z wybraną formą płatności "kredyt eRaty firmy Santander"

W przypadku tej formy płatności, abyśmy mogli dokonać wysyłki zamówionego produktu, musi zaczekać na powiadomienie z firmy Santander o sfinalizowaniu umowy kredytowej i przyznaniu kredytu dla Klienta. Jeżeli powiadomienie to otrzymamy dnia roboczego do godz. 15:00 to wysyłka zamówionego produktu nastąpi w tym samym dniu, a dostawa do Klienta - kolejnego dnia roboczego. Jeżeli potwierdzenie dotrze do nas po godz.15:00, to wysyłki zamówionego produktu dokonamy następnego dnia roboczego.

 

Jeżeli brak towaru na magazynie

W rzadkich przypadkach może zdarzyć się, że danego zamówionego przez Klienta produktu nie mamy na stanie. Wówczas Klient zostanie niezwłocznie poinformowany przez nas o tym fakcie i przewidywanej dacie dostawy, emailowo lub telefonicznie. Oczywiście Klient może w każdej chwili zrezygnować z zamówienie, nie ponosząc żadnych kosztów.

UPS
 

Warunki dostawy

 

Zamówione produkty do Klientów dostarcza dla nas firma kurierska UPS, która wyróżnia się znakomitą jakością swoich usług i terminowością dostawy.

 

W dniu, w którym dokonujemy wysyłki zamówionego produktu do Klienta, na jego adres email wysyłane zostanie automatyczne powiadomienie o wysłaniu z systemu firmy kurierskiej UPS – z numerem przesyłki, który pozwala śledzić status jej dostawy.

 

Kurierzy UPS dostarczają przesyłki zwykle w godzinach 8:00-17:00. W przypadku niezastania odbiorcy zobowiązani są do wykonania 3 prób doręczenie w ciągu 3 kolejnych dni roboczych. Tak więc jeżeli odbiorca jest nieobecny w czasie pierwszej próby doręczenia, kurier ponawia próbę doręczenia kolejnego dnia roboczego. Jeżeli odbiorca jest ponownie nieobecny, wówczas kurier pozostawia awizo, gdzie podaje adres siedziby firmy UPS w danym mieście, pod którym można odebrać przesyłkę w ciągu 4 dni od wystawienia awiza. Po 4 dniach przesyłka wraca do naszego sklepu, a zamówienie Klienta zostaje automatycznie anulowane.

 

My jako sprzedawca przyjmujemy całkowitą odpowiedzialność za jakiekolwiek ewentualne braki jakościowe (np. uszkodzenia) i ilościowe dostarczanego towaru, a także stan i zawartość przesyłki.

 

Zalecamy, by osoba odbierająca przesyłkę starannie obejrzała ją pod kątem ewentualnych uszkodzeń, wgnieceń, naderwań, śladów przepakowani czy innych defektów. W razie zauważenia takich defektów zalecamy nie odbieranie przesyłki lub spisanie w obecności kuriera „protokołu reklamacji”. Prosimy również o możliwie jak najszybszy kontakt z nami, abyśmy mogli podjąć odpowiednie kroki.

 

Zamówione produkty można również odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w Łodzi - od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 – 16.00 (konsultacje telefoniczne do godz. 18). Dokładny adres i wskazówki dojazdu znajdziesz w dziale o nas.




Zwrot
 

14-dni na zwrot

 

Jeżeli urządzenie zakupione w naszym sklepie (wyciskarka soku lub inne) Ci nie odpowiada lub po prostu zmieniłeś zdanie i chciałbyś ją oddać – masz do tego pełne prawo. W świetle ustawy „O ochronie niektórych praw konsumentów…” z dn. 2 marca 2000 r., w ciągu 14 dni od otrzymania zakupionego sprzętu masz możliwość skorzystania z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zwrotu zakupionego urządzenia i otrzymania zwrotu zapłaconej kwoty.

 

Aby odstąpić od umowy:

 

1. Należy wysłać do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Można skorzystać z gotowego wzoru pisma, które otrzymałeś od nas razem z zakupionym urządzeniem lub pobrać go z naszej strony.

 

2. Zwracane urządzenie należy odesłać kompletne, razem z oświadczeniem lub w ciągu 14 dni od jego wysłania na adres naszego sklepu tj. Natulux, ul. Wersalska 47/75, 91-203 Łódź. W tym przypadku koszt wysyłki towaru ponosi Klient.

 

3. Zwrotu gotówki dokonamy możliwie jak najszybciej – maksymalnie do 14 dni od otrzymania zwracanego sprzętu lub dowodu jego wysłania.

 

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą, jednostkom budżetowym lub fundacjom.

 

Szczegółowe zasady i informacje na temat prawa do odstąpienia od umowy znajdziesz w regulaminie sklepu.


Przejdź do strony głównej